📢ANUNȚ ANGAJARE – Loc. 1DECEMBRIE, jud. ILFOV
Euro ApaVol
S.C. EURO APAVOL S.A. angajează în cadrul UNITĂȚII DE IMPLEMENTARE A PROIECTELOR (U.I.P):
Cerinte: Studii superioare tehnice finalizate,
Experienta similara min. 3 ani
Răspunde de toate problemele tehnice din cadrul proiectului;
Participă la vizitele de monitorizare a proiectului;
Răspunde la solicitarile/clarificarile tehnice cerute de către orice organism abilitat în verificarea proiectului;
Menține legătura cu Managerii de Contract în toate aspectele de natură tehnică;
Îndeplinește și alte sarcini specifice ce apar pe parcursul implementării proiectului, din dispoziția Șefului U.I.P
Cunoştinţe privind auditul contractelor şi proiectelor;
Cunoştinţe privind eligibilitatea cheltuielilor în cadrul proiectelor de investiţii finanţate din surse externe;
Implicare eficientă în derularea activităţilor, grad ridicat de asumare a responsabilităţii, abilităţi de comunicare, comportament corect şi decent;
Competenţe de limba engleză – nivel utilizator elementar;
Cunoştinţe operare PC – Microsoft Office & AUTOCAD
Cerinte: Studii superioare finalizate în domeniul economic.
Expert contabil cu o vechime de min. 5 ani
Cunoştinţe financiar-contabile avansate; abilităţi în managementul financiar al proiectului, cunoştiinţe solide de contabilitate;
Cunoştinţe privind legislaţia financiar-contabilă şi fiscal naţională şi a standardelor de contabilitate internaţională;
Cunoştinţe privind auditul contractelor şi proiectelor;
Cunoştinţe privind eligibilitatea cheltuielilor în cadrul proiectelor de investiţii finanţate din surse externe;
Implicare eficientă în derularea activităţilor, grad ridicat de asumare a responsabilităţii, abilităţi de comunicare, comportament corect şi decent;
Competenţe de limba engleză – nivel utilizator mediu sau inalt;
Cunoştinţe operare PC – Microsoft Office, programe specifice de contabilitate.
Cerinte: Studii superioare
Minimum 2 ani de experienţă generală în domeniul tehnic
Cunoştinţe privind condiţiile de contract de tip execuţie lucrări, proiectare şi execuţie lucrări (H.G. nr. 1/2018), condiţii de contract de finanţare cu fonduri europene;
Cunoştinţe privind legislaţia naţională şi europeană în domeniul serviciilor şi investiţiilor de apă şi apă uzată, mediu şi achiziţii publice;
Cunoştinţe privind eligibilitatea cheltuielilor în cadrul proiectelor de investiţii finanţate din surse externe, în special fonduri europene nerambursabile;
Implicare eficientă în derularea activităţilor, grad ridicat de asumare a responsabilităţii, abilităţi de comunicare, comportament corect şi decent;
Competenţe de limba engleză – nivel utilizator elementar;
Cunoştinţe operare PC – Microsoft Office & AUTOCAD
Cerinte: Studii superioare finalizare în domeniul juridic.
Experienta similara min. 5 ani
Membru al Uniunii Juriștilor din România.
Capacitate de analiză şi sinteză;
Foarte bune abilităţi de negociere, diplomaţie, toleranţă;
Tehnici de abordare a clienţilor şi de negociere;
Putere de decizie şi asumarea responsabilităţii;
Spirit de ordine şi disciplină;
Competenţe în luarea deciziilor;
Tehnici şi metode de analiză comparativă;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
Implicare eficientă în derularea activităţilor, grad ridicat de asumare a responsabilităţii, abilităţi de comunicare, comportament corect şi decent;
Competenţe de limba engleză – nivel utilizator elementar;
Cunoştinţe operare PC – Microsoft Office.
CV-urile se pot trimite la următoarele adrese de e-mail: office@apavol.ro / uip@apavol.ro
Relații suplimentare se pot obține la Dep. RESURSE UMANE : +40 757.100.106 / +40 757.100.108
S.C. EURO APAVOL S.A. angajează:
Cerințe: apt din punct de vedere fizic pentru a efectua săpături manuale. Notă: disponibilitatea de a rămâne peste program în situațiile excepționale.
Oferim salariu atractiv și bonuri de masă
Cerințe: atestat de pregătire profesională pentru meseria dobândită; Experiență în domeniu, abilități de organizare, spirit de echipă și abilități de comunicare.
Oferim salariu atractiv și bonuri de masă
Relații suplimentare se pot obține la Dep. Resurse Umane , tel: +40 757.100.106 / +40 757.100.108