Dispecerat :
24h / 24h
Telefon :
021.270.30.13 / 0757.107.000
Mail :
dispecerat@apavol.ro
Home
Despre noi
Structura organizatorică
Actionari
Consiliul de administrație
Conducere
Organigrama
Raport anual remuneratii
Raport activitate
Guvernanta corporativa
Plan de Administrare
Codul de etica
Certificări
Aria de operare
Cariere
Pentru clienti
CONT CLIENT
Restricted content
Restricted content
Restricted content
Sesizari
Informatii
Modalități de plată
Servicii Euro ApaVol
Servicii conexe
Tarife si preturi
Documente si formulare
Buletine de analiza
Oraș Voluntari
Comuna Ștefăneștii de Jos
Comuna 1 Decembrie
Comuna Berceni
Comuna Dascalu
——————————
Comuna Bulbucata
Comuna Buturugeni
Comuna Toporu
Comuna Iepuresti
Comuna Gaiseni
——————————
Comuna Sinești
Noutati
I
Anunturi
Avarii
Informații publice
Hotărâri A.G.A
Situații financiare anuale
Bilanț
Raportări contabile semestriale
BVC
Cheltuieli totale cu personalul
Raport audit extern
Integritate
Rapoarte
Declarații de Avere / Declarații de Interese
Regulamentul serviciului de alimentare cu apă
Model formular – tip cerere informații publice
Documente de interes public – Legislație
Achiziții publice
Programe de investiții
Contact
Cont client
Home
Despre noi
Structura organizatorică
Actionari
Consiliul de administrație
Conducere
Organigrama
Raport anual remuneratii
Raport activitate
Guvernanta corporativa
Plan de Administrare
Codul de etica
Certificări
Aria de operare
Cariere
Pentru clienti
CONT CLIENT
Restricted content
Restricted content
Restricted content
Sesizari
Informatii
Modalități de plată
Servicii Euro ApaVol
Servicii conexe
Tarife si preturi
Documente si formulare
Buletine de analiza
Oraș Voluntari
Comuna Ștefăneștii de Jos
Comuna 1 Decembrie
Comuna Berceni
Comuna Dascalu
——————————
Comuna Bulbucata
Comuna Buturugeni
Comuna Toporu
Comuna Iepuresti
Comuna Gaiseni
——————————
Comuna Sinești
Noutati
I
Anunturi
Avarii
Informații publice
Hotărâri A.G.A
Situații financiare anuale
Bilanț
Raportări contabile semestriale
BVC
Cheltuieli totale cu personalul
Raport audit extern
Integritate
Rapoarte
Declarații de Avere / Declarații de Interese
Regulamentul serviciului de alimentare cu apă
Model formular – tip cerere informații publice
Documente de interes public – Legislație
Achiziții publice
Programe de investiții
Contact
Cont client
Comunicate de presă și informări
Home
Programe de investitii
Comunicate de presă și informări
10.05.2017 – LANSAREA PROIECTULUI “SPRIJIN PENTRU PREGATIREA APLICATIEI DE FINANTARE… (Click pentru a vizualiza)
18.07.2017 – PROIECT REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA… (Click pentru a vizualiza)
01.08.2017 – INVESTITII FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE IN LOCALITATEA SNAGOV… (Click pentru a vizualiza)
18.10.2017 – INVESTITII IN SERVICII DE ALIMENTARE CU APA SI DE CANALIZARE, CONFORME CU NORMELE EUROPENE… (Click pentru a vizualiza)
09.11.2017 – IN ATENTIA OPERATORILOR AGRICOLI (Click pentru a vizualiza)
20.12.2019 DEPUNEREA SOLICITARII DE EMITERE A ACORDULUI DE MEDIU
10.06.2020
ANUNT PUBLIC PRIVIND DEPUNEREA SOLICITARII DE EMITERE A ACORDULUI DE MEDIU
21.09.2020 INFORMARE
24.09.2020 PREZENTATE PROIECT
09.11.2020
ANUNT PUBLIC PRIVIND DECIZIA ETAPEI DE INCAREARE
08.06.2021
STUDIU DE EVALUARE ADECVATA – Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apa si apa uzata in aria de operare a S.C. EURO APAVOL S.A
08.06.2021
RAPORT PRIVIND IMPACTUL ASUPRA MEDIULUI
10.06.2021
ANUNT PUBLIC PRIVIND DEZBATEREA PUBLICA PENTRU PROIECTUL REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN ARIA DE OPERARE SC EURO APAVOL SA
10.08.2021
ANUNT PUBLIC PRIVIND DECIZIA DE EMITERE A ACORDULUI DE MEDIU
11.11.2021
ACORD DE MEDIU
27.01.2022
ANUNT PUBLIC
07.02.2022
ANUNT PUBLIC SINESTI PUZ
7.02.2022
ANUNT PUBLIC PUZ BARCANESTI
13.04.2022
ANUNT PUBLIC PROCEDURA DE AVIZARE – PUZ BARCANESTI
13.04.2022
ANUNT PUBLIC – AVIZARE PUZ SINESTI
14.12.2022
COMUNICAT DE PRESĂ
– SEMNAREA CONTRACTULUI DE FINANȚARE PENTRU PROIECTUL REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ ÎN ARIA DE OPERARE A S.C.EURO APAVOL S.A
10.01.2023 ANUNȚ SEMNAREA CONTRACTULUI DE EXECUȚIE LUCRĂRI CLR 01 – Lot.1
10.01.2023 COMUNICAT DE PRESĂ – SEMNAREA CONTRACTULUI SECTORIAL DE SERVICII DE ASISTENȚĂ TEHNICĂ PENTRU SUPERVIZAREA LUCRĂRILOR DIN CADRUL PROIECTULUI REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ ÎN ARIA DE OPERARE A S.C EUROAPAVOL S.A.
30.06.2023 – SEMNAREA CONTRACTULU DE EXECUȚIE LUCRĂRI CLR 02 „
IF – CLR 02 EXTINDEREA ȘI REABILITAREA REȚELELOR DE ALIMENTARE CU APĂ ȘI CANALIZARE ÎN UAT-urile 1 DECEMBRIE, DĂRĂȘTI ȘI COPĂCENI„
14.06.2023 SEMNAREA CONTRACTULUI DE EXECUȚIE LUCRĂRI CLR 01 Lot 2 ’’ IF-CL R01 ALIMENTARE CU APĂ ȘI CANALIZARE ÎN VOLUNTARI, ȘTEFĂNEȘTII DE JOS, ȘTEFĂNEȘTII DE SUS, CREȚULEASCA, DASCĂLU ȘI GAGU” – Lotul 2 – ȘTEFĂNEȘTII DE JOS, ȘTEFĂNEȘTII DE SUS, CREȚULEASCA, DASCĂLU ȘI GAGU ”
08.08.2023 SEMINARII DE PREZENTARE: STUDIUL DE FEZABILITATE ȘI DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE DIN CADRUL „ SPRIJIN PENTRU PREGĂTIREA APLICAȚIEI DE FINANȚARE ȘI A DOCUMENTAȚIILOR DE ATRIBUIRE PENTRU PROIECTUL REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ ÎN JUDEȚELE ILFOV, IALOMIȚA ȘI GIURGIU
21.08.2023
–
ANUNȚ SEMNAREA CONTRACTULUI DE SERVICII DE ASISTENȚĂ TEHNICĂ PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTULUI REGIONAL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII DE APĂ ȘI APĂ UZATĂ DIN ARIA DE OPERARE A S.C. APAVOL S.A.
7.12.2023 ANUNȚ SEMNARE CONTRACT SECTORIAL
8.12.2023 ANUNȚ SEMNARE CONTRACT SECTORIAL
Posted in
Programe de investitii
Share This :
Proiect asistență tehnică 2014-2020, infrastructură de apă.
30 ianuarie 2022
Previous Post
Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată în Aria de Operare a S.C.Euro Apavol S.A
30 ianuarie 2022
Next Post
0757.107.000
dispecerat@apavol.ro
Contact
Sezizari
Cont client:
Utilizator sau E-mail
*
Parola
*
Only fill in if you are not human
Inregistrare
Ai uitat parola?
Restricted content
Restricted content
Restricted content
0757.107.000
dispecerat@apavol.ro
Program :
24/7
© 2025 - ApaVol - Toate drepturile rezervate