Titlul proiectului: Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată în Aria de Operare a S.C. Euro Apavol S.A. Etapa I

Cod SMIS proiect: 155923

Beneficiar: EURO APAVOL

Obiectivele generale ale Proiectului:

  • Dezvoltarea și îmbunătățirea infrastructurii sistemelor centralizate de alimentare cu apă în localitățile urbane și rurale;
  • Reabilitarea și construcția de stații de tratare a apei potabile, împreună cu măsuri de creștere a siguranței și de reducere a riscurilor de contaminare a apei potabile;
  • Reabilitarea și extinderea sistemelor de transport și de distribuție a apei;
  • Construirea/reabilitarea rețelelor de canalizare și a stațiilor de epurare a apelor uzate care asigură colectarea și epurarea încărcării organice biodegradabile în aglomerări mai mari de 2.000 l.e;
  • Implementarea și eficientizarea managementului nămolului rezultat în cadrul procesului de epurare a apelor uzate.

Obiectivul proiectului vizează extinderea/modernizarea și dezvoltarea infrastructurii de apă și apă uzată din județele Ilfov, Giurgiu și Ialomița, fiind incluse următoarele  unități administrativ teritoriale:

  • Județul Ilfov: Voluntari, Stefăneștii de Jos, Dascălu, 1 Decembrie, Copăceni, Dărăști-Ilfov și Berceni;
  • Județul Ialomița: Sinești, Movilița, Roșiori, Bărcănești, Armășești și Jilavele;
  • Județul Giurgiu: Buturugeni, Bulbucata, Iepurești, Letca Nouă, Toporu, Răsuceni, Stănești, Băneasa, Herăști, Florești-Stoenești și Găiseni

Data începerii și finalizării : 21.09.2021 – 31.12.2023

Valoarea totală :586 190 369,13 lei  (inclusiv TVA).

Valoarea totala eligibilă a proiectului este 493 873 193,60 lei din care contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune, este de 394 604 681,71 lei  (85%), contribuția Guvernului României este de 60 351 304,24 lei (13%), iar contribuția autorităților locale din aria proiectului este de 9 284 816,03 lei (2%).

„Proiect co-finanţat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020”

foto - Jurnalul de Ilfov
foto – Jurnalul de Ilfov
foto - Jurnalul de Ilfov
foto – Jurnalul de Ilfov
foto - Jurnalul de Ilfov
foto – Jurnalul de Ilfov
  • Seminarii de prezentare: Studiu de Fezabilitate și Documentația de Atribuire din cadrul „Sprijin pentru pregătirea aplicației de finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județele Ilfov, Giurgiu și Ialomița, în perioada 2014-2020

Marți, 8 August 2023, S.C. Euro Apavol S.A. în calitate de beneficiar, împreuna cu consultantul S.C. Search Corporation S.R.L., au organizat două seminarii de prezentare: Seminarul de prezentare a Studiului de Fezabilitare și Seminarul de prezentare a Documentației de Atribuire din cadrul „Sprijin pentru pregătirea aplicației de finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județele Ilfov, Giurgiu si Ialomița, în perioada 2014-2020”

Seminariile de prezentare au fost coordonate și susținute de către domna Ana-Maria Moldoveanu, specialist  in cadrul S.C. Search Corporation S.R.L., oferind o prezentare detaliată asupra Studiului de Fezabilitate și a Documentației de Atribuire pentru „Sprijin pentru pregătirea aplicației de finanțare și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată în județele Ilfov, Giurgiu si Ialomița, în perioada 2014-2020”

La cele doua seminarii au participat reprezentanții U.A.T.- urilor beneficiare din județele Ilfov, Ialomița și Giurgiu, reprezentanți ai Asociației de Dezvoltare Intrercomunitare Euro Apa și reprezentanți ai consultantului Contractului de Asistență Tehnică.

În prima parte a evenimentului, s-a susținut Seminarul de prezentare a Studiului de Fezabilitate, în cadrul căruia au fost  prezentate investițiile aferente proiectului, atat din punct de vedere tehnic cât și valoric, stadiul aprobării proiectului și calendarul de implementare.

În cadrul Seminarului aferent Documentatiilor de atribuire a fost prezentată Strategia de achizitii aprobată, contractele aferente, implicit cele semnate deja, stadiul procedurilor  și  calendarul actiunilor viitoare.

Seminariile s-au desfășurat într-un mod dinamic și interactiv, oferind resprezentantilor UAT-urilor posibilitatea de a primi răspunsuri la toate întrebările legate de proceduri,  derularea proiectului  și situații concrete, facilitând astfel o comunicare constructivă.

  1. Prezentare Seminar Studiu Fezabilitate (8.08.2023)
  2. Prezentare Seminar Documentatie de Atribuire (8.08.2023)

Cont client:

© 2025 - ApaVol - Toate drepturile rezervate